תמונות של כלבים - כלבים חמודים - פקינז


פקינז - כללי
פקינז הוא גזע כלבים יפה וקטן. ומבין גזעים אחדים שמטרותיהם הם רק שעשועים, הפקינז הוא אחד מהם - כלב שנועד למטרות שעשוע בלבד. אם נרצה או לא, הפקינז אינו כלב עבודה וגם לא יכול להיות. אופיו הוא שהביא אותו להיות כזה.

פקינז - היסטוריה
מקור גזע הפקינז הוא בסין. הקיסר ומשפחתו היו אלה שגידלו את הפקינז והוא היה להם כלב לוויה, לכל מקום שהקיסר הלך, הלך הפקינז איתו. בעוד שבסין החשיבו את האריה כסמלם, לא נמצאו בסין אריות כלל, ולכן הסינים ראו בכלבי הפקינז אריה קטן והשתמשו בו כסמלם. שמו של הפקינז הוא מהעיר פקין - שם הוא נמצא לראשונה.
בסוף המאה ה-19 הובא הפקינז גם לאמריקה שם זכה להצלחה רבה בשל צורתו המיוחדת והטיפול הקל בו. פוסלו פסלים, נכתבו שירים ציורו ציורים רבים של הפקינז.

פקינז - מאפיינים ונתונים
את גזע הפרינז קשה מאוד לאלף, אך פקודות בסיסיות הן חובה. הפקינז הוא גזע כלבים אצילי, ערני ואינטליגנטי. הוא נועז ואמיץ ונוטה לברוח הרבה. הוא אוהב מאוד את בעליו אך מסתייג מזרים, ילדים ובעלי חיות אחרות. בנוסף, הוא בררן מאוד במאכלים.
לפקינז פרווה מדהימה הן כשקצרה והן כשארוכה, בעלת גווני צבעים ש שחור לבן חום ואפור. עיני הפקינז קטנות, זנבו מסולסל, אפו פחוס ופיו קטן. הוא קופצני ושמח ומכאן גם שמו בסינית FOO - שמחה.
גובה כלבי הפקינז הזכרים והנקביים נעים בין 15 ל-23 ס"מ. משקלם הוא 7 ק"ג ומטה.
פקינז שמשקלו מתחת ל-6 ק"ג מכונה "סליו פקינז" וזהו הסוג היקר ביותר של הפקינז.

תמונות של כלבים - כלבים חמודים - פקינז
הינה מספר תמונות של כלבים (פקינז) כלבים חמודים

תמונות של כלבים


תמונות של כלבים


תמונות של כלבים


תמונות של כלבים

תמונות של כלבים

תמונות של כלבים

תמונות של כלבים

תמונות של כלבים

תמונות של כלבים

תמונות של כלבים




עוד תמונות של כלבים - כלבים חמודים
Admin Web Developer